• Alexander - Czego brakuje? Dla Najmłodszych 3+

Przesympatyczna zabawa na spostrzegawczość, rozwijająca pamięć. W grze może wziąć udział od 2 do 6 graczy. Każdy z graczy otrzymuje swoją planszę z wizerunkami 16 zwierząt oraz 2 żetony w wybranym przez siebie kolorze. Na stole rozkładamy 6 wybranych tabliczek ze zwierzątkami (identycznymi jak znajdujące się na planszach). Wszyscy gracze przyglądają się wszystkim tabliczkom i próbują zapamiętać jakie zwierzęta są na nich prezentowane. Po krótkiej chwili tabliczki przewraca się rewersem i miesza, odkładając jedną z nich na bok. Pozostałe odwraca się ponownie do góry a każdy z graczy ma za zadanie wskazać brakujące zwierzątko za pomocą żetonów ułożonych na planszy na odpowiednim wizerunku. Jeżeli dziecko jest pewne swojej odpowiedzi kładzie oba żetony na właściwym polu. Jeżeli nie jest przekonane może zdywersyfikować ryzyko kładąc żetony na 2 polach, które jego zdaniem wydają się trafne. Właściwe odpowiedzi są nagradzane czarnymi żetonami.

Certyfikaty, opinie, atesty CE
Płeć Chłopcy, Dziewczynki
Wiek dziecka 3 lata +
22.79
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 2 dni
Cena przesyłki 12.99
Kurier DPD 12.99
Kurier DPD (Pobranie) 19.99
Dostępność Duża dostępność

Zamówienie telefoniczne: +48 693074476

Przesympatyczna zabawa na spostrzegawczość, rozwijająca pamięć. W grze może wziąć udział od 2 do 6 graczy. Każdy z graczy otrzymuje swoją planszę z wizerunkami 16 zwierząt oraz 2 żetony w wybranym przez siebie kolorze. Na stole rozkładamy 6 wybranych tabliczek ze zwierzątkami (identycznymi jak znajdujące się na planszach). Wszyscy gracze przyglądają się wszystkim tabliczkom i próbują zapamiętać jakie zwierzęta są na nich prezentowane. Po krótkiej chwili tabliczki przewraca się rewersem i miesza, odkładając jedną z nich na bok. Pozostałe odwraca się ponownie do góry a każdy z graczy ma za zadanie wskazać brakujące zwierzątko za pomocą żetonów ułożonych na planszy na odpowiednim wizerunku. Jeżeli dziecko jest pewne swojej odpowiedzi kładzie oba żetony na właściwym polu. Jeżeli nie jest przekonane może zdywersyfikować ryzyko kładąc żetony na 2 polach, które jego zdaniem wydają się trafne. Właściwe odpowiedzi są nagradzane czarnymi żetonami. Za wskazanie błędnej odpowiedzi gracz nie ponosi żadnych konsekwencji. Po rozdaniu żetonów powtarzamy rozgrywkę z na nowo wybranymi obrazkami.

Zawartość opakowania

6 plansz ze zdjęciami, 16 tabliczek z obrazkami, 12 żetonów kolorowych, 60 czarnych żetonów, instrukcja.

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Oceń

Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie